Nieuwsbrief Protestantse Parkstadgemeente 220221
Voor degene die gisteren via kerkdienstgemist.nl naar de dienst hebben gekeken Het zal u ongetwijfeld zijn opgevallen dat een aantal keren het beeld stilstond en er ook geen geluid was. Helaas hebben we te kampen gehad met een slechte verbinding. Het kan aan een zwakke Wifi-verbinding hebben gelegen, maar het kan ook een overbelasting van het digitale verkeer naar kerkdienstgemist.nl zijn geweest. Helaas hebben we daar nog niet direct een oplossing voor. We hopen dat dit een incident was en dat de volgende uitzendingen weer zonder problemen kunnen worden uitgezonden. Wat het geluid betreft: daar wordt aan gewerkt, We hebben van de leverancier van het geluidssysteem (Tempsplein) software ontvangen waarmee we het euvel moeten kunnen verhelpen. Dat gaan we een dezer dagen installeren en hopen we de juiste aanpassingen te kunnen doen. Voor de duidelijkheid: het ligt dus niet aan uw apparaat. (Laptop, iPad, Tablet, telefoon) waarmee u naar de uitzending kijkt. Bij een stilstaand beeld, kunt u het beste gewoon even wachten, want de verbinding wordt automatisch weer hersteld. Dit kan wel enige tijd duren, want soms moet er even vanuit de kerk opnieuw worden opgestart. Excuuen voor dit ongemak, we begrijpen de irritaties, maar helaas zijn technische mankementen van deze aard niet gemakkelijk ter plekke direct oplosbaar. Hille Wesseling |
||